Προνήπια

Σε αυτή την ηλικία στη Χάιντι δημιουργούμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που προκαλεί στα παιδιά ενδιαφέρον για να μάθουν ενώ ταυτόχρονα τους δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Η τάξη είναι διαμορφωμένη σε «γωνιές», δηλαδή κέντρα ενδιαφέροντος όπου τα παιδιά με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο κατακτούν αβίαστα τη γνώση.

Το πρόγραμμα που ακολουθείται βασίζεται στην ανάπτυξη όλων των τομέων (Φυσική, Κοινωνική, Νοητική, Αισθητική Αγωγή και Δεξιότητες) και κυρίως προάγει:

  • Tην επίγνωση της σωματικής εικόνας του παιδιού.
  • Tην οργάνωση της κίνησής του, τον προσανατολισμό του στο χώρο και τον χρόνο.
  • Tην ωρίμανση της λεπτής κινητικότητας.
  • Tην πληροφόρηση, γνώση και εμπειρία γύρω από καταστάσεις και φαινόμενα του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος.
  • Tην εμπλοκή σε δραστηριότητες που προτρέπουν σε σκέψη, αιτιολόγηση και αξιολόγηση ώστε να κατακτηθούν έννοιες προμαθηματικές προαναγνωστικές, προγραφικές.
  • Tην έκφραση πειραματισμού στις διάφορες μορφές τέχνης (ζωγραφική, πλαστική, θεατρικοί αυτοσχεδιασμοί, ρυθμική).
  • Tην επαφή με τα ήθη και τα έθιμα του πολιτισμού μας.

Τέλος, στο προνήπιο τα παιδιά σταδιακά έρχονται σε επαφή με τη γραφή και την αρίθμηση, μαθαίνοντας να αναγνωρίζουν τα γράμματα και τους αριθμούς με παιγνιώδη τρόπο.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος


    captcha

    Προνήπια

    Σε αυτή την ηλικία στη Χάιντι δημιουργούμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που προκαλεί στα παιδιά ενδιαφέρον για να μάθουν ενώ ταυτόχρονα τους δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Η τάξη είναι διαμορφωμένη σε «γωνιές», δηλαδή κέντρα ενδιαφέροντος όπου τα παιδιά με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο κατακτούν αβίαστα τη γνώση.

    Το πρόγραμμα που ακολουθείται βασίζεται στην ανάπτυξη όλων των τομέων (Φυσική, Κοινωνική, Νοητική, Αισθητική Αγωγή και Δεξιότητες) και κυρίως προάγει:

    • Tην επίγνωση της σωματικής εικόνας του παιδιού.
    • Tην οργάνωση της κίνησής του, τον προσανατολισμότου στο χώρο και τον χρόνο.
    • Tην ωρίμανση της λεπτής κινητικότητας.
    • Tην πληροφόρηση, γνώση και εμπειρίαγύρω από καταστάσεις και φαινόμενα του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος.
    • Tην εμπλοκή σε δραστηριότητες που προτρέπουν σε σκέψη, αιτιολόγηση και αξιολόγηση ώστε να κατακτηθούν έννοιες προμαθηματικές προαναγνωστικές, προγραφικές.
    • Tην έκφραση πειραματισμού στις διάφορες μορφές τέχνης(ζωγραφική, πλαστική, θεατρικοί αυτοσχεδιασμοί, ρυθμική).
    • Tην επαφή με τα ήθη και τα έθιματου πολιτισμού μας.

    Δραστηριότητες τμήματος

    Φωτογραφίες