Νηπιαγωγείο
Σε αυτή την ηλικία το περιβάλλον αρχίζει να φαντάζει πιο “σχολικό” ικανοποιώντας την ανάγκη του παιδιού να μπει στο ρόλο του μαθητή. Πέρα όμως από το ενδιαφέρον μας να αποκτήσει το παιδί την ακαδημαϊκή γνώση που χρειάζεται στην προσχολική ηλικία, το σχολείο μας προσανατολίζεται στο να αγκαλιάσει τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντα του παιδιού, να τα καλλιεργήσει, να τα αναπτύξει και να τα εξελίξει. Για το λόγο αυτό δίνονται στα παιδιά πολλά ερεθίσματα και προοπτικές, μέσα από τις οποίες έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα και να επιλέξουν τι είναι εκείνο που τους αρέσει.
Παράλληλα, τα νήπια διδάσκονται γραφή , αρίθμηση και ανάγνωση. Η άμιλλα που αναπτύσσεται μέσα στην ομάδα υποστηρίζει τα κίνητρα των παιδιών για την μάθηση στο αυριανό σχολικό περιβάλλον. Το παιδί ενθαρρύνεται να ρωτάει, να θέτει προβληματισμούς, να αξιολογεί τις πληροφορίες που του δίνονται και να αναπτύσσει τις δεξιότητές του.
Όσον αφορά την επαφή τους με την εικαστική τέχνη, τη μουσική, τη λογοτεχνία και το θέατρο προσφέρονται στα παιδιά μοναδικές απολαύσεις και ερεθίσματα για δημιουργικότητα. Σε αυτή την ηλικία τα παιδιά έχουν αναπτύξει αρκετά την ικανότητα τους να συνθέτουν πληροφορίες και για το λόγο αυτό σε όλες τις δραστηριότητες και τα θέματα που ασχολούνται τα νήπια υπάρχει ποικιλομορφία ως προς τη μορφή που δίνεται η γνώση. Έτσι, τα παιδιά προσεγγίζουν το κάθε θέμα μέσα από πολλές οπτικές και παραμέτρους με αποτέλεσμα να το γνωρίζουν βιωματικά και να καταφέρνουν να το κατανοούν και να το συγκρατούν.
Νηπιαγωγείο
Σε αυτή την ηλικία το περιβάλλον αρχίζει να φαντάζει πιο “σχολικό” ικανοποιώντας την ανάγκη του παιδιού να μπει στο ρόλο του μαθητή. Πέρα όμως από το ενδιαφέρον μας να αποκτήσει το παιδί την ακαδημαϊκή γνώση που χρειάζεται στην προσχολική ηλικία, το σχολείο μας προσανατολίζεται στο να αγκαλιάσει τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντα του παιδιού, να τα καλλιεργήσει, να τα αναπτύξει και να τα εξελίξει. Για το λόγο αυτό δίνονται στα παιδιά πολλά ερεθίσματα και προοπτικές, μέσα από τις οποίες έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα και να επιλέξουν τι είναι εκείνο που τους αρέσει.
Παράλληλα, τα νήπια διδάσκονται γραφή , αρίθμηση και ανάγνωση. Η άμιλλα που αναπτύσσεται μέσα στην ομάδα υποστηρίζει τα κίνητρα των παιδιών για την μάθηση στο αυριανό σχολικό περιβάλλον. Το παιδί ενθαρρύνεται να ρωτάει, να θέτει προβληματισμούς, να αξιολογεί τις πληροφορίες που του δίνονται και να αναπτύσσει τις δεξιότητές του.
Όσον αφορά την επαφή τους με την εικαστική τέχνη, τη μουσική, τη λογοτεχνία και το θέατρο προσφέρονται στα παιδιά μοναδικές απολαύσεις και ερεθίσματα για δημιουργικότητα. Σε αυτή την ηλικία τα παιδιά έχουν αναπτύξει αρκετά την ικανότητα τους να συνθέτουν πληροφορίες και για το λόγο αυτό σε όλες τις δραστηριότητες και τα θέματα που ασχολούνται τα νήπια υπάρχει ποικιλομορφία ως προς τη μορφή που δίνεται η γνώση. Έτσι, τα παιδιά προσεγγίζουν το κάθε θέμα μέσα από πολλές οπτικές και παραμέτρους με αποτέλεσμα να το γνωρίζουν βιωματικά και να καταφέρνουν να το κατανοούν και να το συγκρατούν.