Project Description

Προ-προνήπια

Σε αυτή την ηλικιακή βαθμίδα η εκπαιδευτική δραστηριότητα γίνεται πιο οργανωμένη.

Οι δραστηριότητες διαρκούν περισσότερο και είναι πιο στοχευμένες. Τα παιδιά πλέον μπορούν να κατανοήσουν περισσότερες έννοιες κι έτσι η θεματολογία εμπλουτίζεται με διάφορα μέσα. Το κάθε θέμα με το οποίο ασχολείται η ομάδα αναπτύσσεται πολύπλευρα και οι δραστηριότητες έχουν βιωματικό χαρακτήρα.

Το ελεύθερο παιχνίδι έχει τη θέση του μέσα στην “τάξη” αλλά γίνεται πιο συγκεκριμένο, πιο σταθμισμένο. Αναλυτικότερα, στον τομέα της Φυσικής Αγωγής το μεγαλύτερο βάρος αποδίδεται στην εξέλιξη της κίνησης (απόκτηση ελαστικότητας και γρηγοράδας, το δέσιμο των μυών, τη σωστή στάση του σώματος), στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας και στην κατανόηση των δυνατοτήτων και ιδιαιτεροτήτων του σώματος.

Όσον αφορά τη συναισθηματική ανάπτυξη, σε αυτή την ηλικία, το παιδί κατακλύζεται από πλήθος συναισθημάτων τα οποία δεν μπορεί να ελέγξει. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε το παιδί να κατανοήσει τη φύση του συναισθήματος που βιώνει κάθε φορά, ώστε να μπορέσει να μάθει να το διαχειρίζεται.

Στα πλαίσια της Κοινωνικής Ανάπτυξης και Αγωγής το παιδί έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με ένα σύνολο εννοιών που συνθέτουν πληροφόρηση, γνώση και εμπειρία γύρω από τις καταστάσεις της κοινωνικής ζωής. Έτσι λαμβάνει γνώσεις που θα το βοηθήσουν να κατανοήσει τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας των “Μεγάλων”.

Άκομα, σ’ αυτή τη βαθμίδα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια λόγου του παιδιού. Με ειδικές ασκήσεις εμπλουτίζεται το λεξιλόγιό του και συγκροτείται μια σωστή δομή λόγου.

Στον τομέα της Νοητικής Ανάπτυξης και Αγωγής το παιδί εξασκείται σε διάφορες λειτουργίες της σκέψης, σε προ-μαθηματικές έννοιες (Μεγέθη, Αρίθμηση – Αριθμός. Πληθυκότητα, μετρήσεις), κατανοεί την έννοια του χρόνου και του χώρου και κατακτά την ικανότητα συγκέντρωσης και προσοχής.

Τέλος, στον τομέα της Αισθητικής Αγωγής εξοικειώνεται με όλες τις μορφές χειροτεχνίας, τη μουσική, την ποίηση, το παραμύθι και το θέατρο.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Προ-προνήπια

Σε αυτή την ηλικιακή βαθμίδα η εκπαιδευτική δραστηριότητα γίνεται πιο οργανωμένη.

Οι δραστηριότητες διαρκούν περισσότερο και είναι πιο στοχευμένες. Τα παιδιά πλέον μπορούν να κατανοήσουν περισσότερες έννοιες κι έτσι η θεματολογία εμπλουτίζεται με διάφορα μέσα. Το κάθε θέμα με το οποίο ασχολείται η ομάδα αναπτύσσεται πολύπλευρα και οι δραστηριότητες έχουν βιωματικό χαρακτήρα.

Το ελεύθερο παιχνίδι έχει τη θέση του μέσα στην “τάξη” αλλά γίνεται πιο συγκεκριμένο, πιο σταθμισμένο. Αναλυτικότερα, στον τομέα της Φυσικής Αγωγής το μεγαλύτερο βάρος αποδίδεται στην εξέλιξη της κίνησης (απόκτηση ελαστικότητας και γρηγοράδας, το δέσιμο των μυών, τη σωστή στάση του σώματος), στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας και στην κατανόηση των δυνατοτήτων και ιδιαιτεροτήτων του σώματος.

Όσον αφορά τη συναισθηματική ανάπτυξη, σε αυτή την ηλικία, το παιδί κατακλύζεται από πλήθος συναισθημάτων τα οποία δεν μπορεί να ελέγξει. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε το παιδί να κατανοήσει τη φύση του συναισθήματος που βιώνει κάθε φορά, ώστε να μπορέσει να μάθει να το διαχειρίζεται.

Στα πλαίσια της Κοινωνικής Ανάπτυξης και Αγωγής το παιδί έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με ένα σύνολο εννοιών που συνθέτουν πληροφόρηση, γνώση και εμπειρία γύρω από τις καταστάσεις της κοινωνικής ζωής. Έτσι λαμβάνει γνώσεις που θα το βοηθήσουν να κατανοήσει τον τρόπο λειτουργίας της κοινωνίας των “Μεγάλων”.

Άκομα, σ’ αυτή τη βαθμίδα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια λόγου του παιδιού. Με ειδικές ασκήσεις εμπλουτίζεται το λεξιλόγιό του και συγκροτείται μία σωστή δομή λόγου.

Στον τομέα της Νοητικής Ανάπτυξης και Αγωγής το παιδί εξασκείται σε διάφορες λειτουργίες της σκέψης, σε προ-μαθηματικές έννοιες (Μεγέθη, Αρίθμηση – Αριθμός. Πληθυκότητα, μετρήσεις), κατανοεί την έννοια του χρόνου και του χώρου και κατακτά την ικανότητα συγκέντρωσης και προσοχής.

Τέλος, στον τομέα της Αισθητικής Αγωγής εξοικειώνεται με όλες τις μορφές χειροτεχνίας, τη μουσική, την ποίηση, το παραμύθι και το θέατρο.

Δραστηριότητες τμήματος

Φωτογραφίες